This image was lost some time after publication.

News of the World, the Sunday paper most likely to be sued by a celebrity and with England's biggest circ, and the London Times, the former home of Harry Evans, have cut 50 editorial positions. If these News International company papers are among Rupert Murdoch's more successful holdings (the Times less so), and overall they're going to cut 60 million bucks out of the annual budget, it must be grim for his least. Why would he allow this now, when he's still wooing the Bancroft family for Dow Jones and the Wall Street Journal and trying to squeeze on his most lovable mogul mask?

News International cuts 50 jobs [Guardian]